piątek, 9 marca 2012

8 tydzień

Dokładnie dzisiaj jestem w 8 tygodniu ciąży:) Myślałam, że w 5- tym, ale lekarz wyjaśnił,że przy in - vitro to się inaczej oblicza. Byłam już u położnej. Tyle pytań: o choroby genetyczne, psychiczne, schorzenia w rodzinie, o mój styl życia itp. Pobrali mi 5 tubek krwi: na żółtaczkę, różyczkę, HIV, poziom cukru i żelaza, na grupę krwi, a reszty nie pamiętam. Położna i studentka były miłe i bardzo pomocne odpowiadając na wszystkie pytania. Teraz będziemy czekać na list ze szpitala na badanie USG - około 12 tygodnia ciąży. W tym tygodniu byliśmy w klinice na USG dopochwowym i zobaczyliśmy naszego bąbelka, który wyglądem przypomina już dzidziusia:) Widzieliśmy główkę, zaczątki rączek i nóżek, no i widzieliśmy malutkie bijące serduszko:) To by

ło niesamowite przeżycie. Już po, ze szczęścia się popłakałam:)Dostaliśmy nasze pierwsze zdjęcie dzidziusia, który ma wielkość około 1.6- 2 cm. To takie niesamowite, że w moim brzuszku bije serduszko i rośnie dzidziuś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz