niedziela, 12 lutego 2012

Dzień testu

A więc mamy naszego bąbelka - 2 upragnione kreseczki na teście ciążowym:) Jesteśmy szczęśliwi!! Tego nie da się opisać, coś co było tak odległe stało się rzeczywistością, spełnieniem pragnień. Teraz, aby bąbelek zdrowo rósł i żeby wszystko było dobrze. A więc moje mdłości były uzasadnione. Może mi być niedobrze, mogę wymiotować, ale najważniejsze, aby nasz CUD zdrowo rósł. Za około 3 tygodnie pojedziemy na pierwszy scan - nie mogę się doczekać widoku naszego bąbelka. Póki co powiedzieliśmy najbliższej rodzinie, a do 3 miesiąca zdecydowaliśmy, że nie będziemy nikomu mówić. TRZYMAJCIE KCIUKI:)

2 komentarze:

  1. Gratulacje bardo sie ciesze z waszego szczęścia i trzymam kciuki xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Wysłałam dziś list do kliniki, teraz pozostaje czekać na odpowiedź. Byłam dziś u GP, bo mam problem z tarczycą i GP zmieniła mi tabletki na bezpieczne dla dziecka:) Wyznaczyła mi również wizytę do położnej - to już w marcu.

    OdpowiedzUsuń