czwartek, 16 lutego 2012

Moje sampopoczucie

A więc mam mdłości o różnych porach dniach - praktycznie 24 godziny na dobę. Mdli mnie na mocne zapachy: farmer, dym papierosa, duszona wołowina. Nie mam szczególnie porannych mdłości, bardziej w ciągu dnia,wieczorem, a nawet w nocy. Mój zmysł zapachu jest bardzo wyostrzony - potrafię wyczuć zapachy, których inni nie czują. Moje piersi są wrażliwe. Dzisiaj zrobiłam sobie jeszcze jeden test z apteki, tak dla pewności - wyszła ciąża:) Mój mąż się ze mnie śmiał, ale ja tego potrzebowałam, żeby się psychicznie lepiej poczuć. Z dnia na dzień coraz bardziej się cieszę. To niesamowite uczucie. Coraz częściej dociera do mnie jakimi jesteśmy szczęściarzami, że za pierwszym podejściem na się udało:) Chciałabym, aby wszystkim parą tak się udawało, aby wszyscy mogli mieć to szczęście. Nasz bąbelek rośnie, a ja będę ze wszystkich sił o niego dbać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz